ID: 19296484
Atnaujintas balandžio 26
Parodė/Perskaitė:
1008865_ / 14911
Populiarumas:
1.48 %

Karkasiniai namai, priestatai

Statome medinius karkasinius namus pagal Šiaurės Amerikos technologiją, priestatus, stogus. Dirbame tiek su įmonėmis, tiek su privačiais užsakovais.

Mediniai karkasiniai namai be apdailos, tik karkasas, tai yra vadinama "dėžė" apkalta OSB ar kitomis plokštėmis, ar aptraukta plėvele.

Kaina priklauso nuo individualaus projekto, kurią galime greitai įvertinti.
Taikome nuolaidas, teikiame konsultacijas.
Patirtis 15 metų.

Dėl informacijos prašome kreiptis telefonu:

+370 609 65041

arba brėžinius ar tik eskizus siųskite elektroniniu paštu:

namokarkasas@gmail.com
karkasinis_namas@yahoo.com

Kontaktai
Telefonas:
+37060965041
Miestas:
Vilnius
Visi pardavėjo skelbimai:
Susisiekti el. paštu
El. paštas:
Telefonas:
Siūloma kaina:
Nebūtina pildyti
Komentaras:
Paskutiniai komentarai
Jonas 2014-08-28 10:31
IP: 213.226.131.133
Kokia kvadrato kaina su daline apdaila ir kas isiskaito i tai?
as 2014-10-11 18:15
IP: 5.20.178.65
ar dirbat savo medziagom
karkasinis_namas@yahoo.com 2014-10-18 16:44
IP: 78.60.215.193
Taip, dirbame ir su savo, ir su užsakovo medžiagomis, kaip užsakovui patogiau.
Mes
darome tik karkasus, jau nuo padarytų pamatų, nes dalis užsakovų daro statybas
dalimis, statybomis rūpinasi patys, taip sutaupydami, ar paskirstydami statybų etapus
pagal numatytus biudžetus statybai.

Kai kurie genrangovai užsako tik karkaso
dalį, apšildymą ir apdailą pasilikdami sau.
Mes specializuojamės tik medinių
namų karkasuose.

Dalis užsakovų nori patys tiekti medžiagas, mes visada
sudarome medienos profilių sąrašą pagal pateiktą pastato projektą, ir užsakovas
tiesiogiai gali jas užsakyti bet kurioje jiems patogioje vietoje, ar pas savo
pažįstamus.
Arba tai padarome mes iš mūsų tiekėjų, arba rekomenduojame mūsų
tiekėjus.
AS 2014-11-04 19:53
IP: 78.58.69.41
O CIA TA KAINA SU JUSU MEDZIAGOM?
Savininkas: karkasinis_namas@yahoo.com 2014-11-04 21:42
IP: 78.60.215.193
Tikrai ne, čia kaina be medžiagų, už darbą.
medžiagos kainuos maždaug antra
tiek.
as 2015-01-07 10:18
IP: 195.182.85.129
Sveiki, norejau paklausti ar cia grindu ploto kaina, ar sienu.Aciu
Savininkas: karkasinis_namas@yahoo.com 2015-01-12 13:18
IP: 78.60.215.193
Sveiki, čia kaina apytikriai skaičiuojama nuo grindų ploto. Kaina yra apytikrė, nes
dar įtakoja keli paprasti atsakymai į šiuos klausimus:
kurioje vietovėje vyks
statybos;
kada planuojama statyti, ar pamatai paruošti;
kelių aukštų
pastatas;
ar sklype yra elektra;
ar yra tiesioginis privažiavimas krovininiam
transportui.
as 2015-01-26 15:53
IP: 89.117.34.102
Sveiki ar išrašot saskaita faktura?Ir kokia suteikiat garantija?
Savininkas: karkasinis_namas@yahoo.com 2015-01-28 09:15
IP: 78.60.215.193
Žinoma, visiems atliktiems darbams išrašome sąskaitas faktūras ir suteikiame 15 metų
garantiją.
bronius 2015-02-07 22:10
IP: 78.56.33.96
tik skelbiu lt rasite normalius klijentus, tik kad liktu mokescius sumoketi......ar tai
imanoma......???????????????
Savininkas: karkasinis_namas@yahoo.com 2015-02-07 22:49
IP: 78.60.215.193
Kaip tai suprasti? Nelabai suprantamas žinutės turinys...
Skelbiu lt normalūs
klientai ir jie sudaro beveik puse užsakovų. Kita dalis tai pastovūs genrangovų
užsakymai, medinio karkaso daliai.
Ir mokesčius užtenka sumokėti ir darbus
dirbti.
Jei teisingai supratome klausimą, gal pavyko į jį atsakyti...
karkasistas 2015-03-29 12:30
IP: 188.69.211.254
cia jums ne USA karkasa OSB apkalineti visiska nesamone !!! naudokit tam tinkamas
medziagas!!!
karkasistas 2015-03-29 12:33
IP: 188.69.211.254
ar zinote kad impregnuotos medienos medienos negalima naudoti karkase ji skirta tik lauko
darbams !!!
Savininkas: karkasinis_namas@yahoo.com 2015-03-29 18:06
IP: 78.60.215.193
Gerbiamasis, karkasiste,
USA (JAV), Kanada, skandinavijos šalys gali naudoti OSB, O
Lietuvoje tai yra visiška nesamonė pagal Jus?
Tikrai nesutiksim su tokiu
teiginiu.

Kodėl kitose šalyse galima statyti ekonomiškai, ilgaamžiškai,
patikimai ir greitai, o Lietuvoje tai kažkam atrodo nepriimtina?
OSB, tai gera, tvirta
statybinė medžiaga, suteikianti namui tvirtumo. Žymiai našesnė už pavienes lentas
apkalimui.

Beje kur yra nurodyta, kad impregnuotos medienos negalima naudoti, ir
kodėl šio Jūsų teiginio nežino architektai?

Kodėl brėžiniuose jie pažymi
būtent tokią medieną naudoti?

Karkasas eksploatacijos laikotarpiu turi būti
apsaugotas nuo išorinio poveikio, nuo kritulių, kad jo ilgaamžiškumas karkasiniui
namui būtų apie 100 metų.
Ir statome "lauke". O viduje naudojamos jau
kitos medžiagos.
karkasistas 2015-03-29 20:22
IP: 188.69.215.172
del musu arhitektu tai dar nesu mates teisigu breziniu!!! OSB yra nestabili ir skileta?
tam yra priesvejinis gipsas 9mm o geriausia hunton windtet. imregnuota mediena 10metu
skleidzia chemija !!! osb norvegijoje teko naudoti viena karta per 8metus ir tai buvo kaip
pagrindas zoles stogo dangai vietoj lentu.
Savininkas: karkasinis_namas@yahoo.com 2015-03-30 02:33
IP: 78.60.215.193
Taip, mes tikrai dažnai koreguojame architektų brėžinius, siūlome pakeitimus, bet tai
būna konstrukcinio pobūdžio, nes architektai nėra inžinieriai konstruktoriai, jie
labiau sudaro bendrą pastato vaizdą, kompoziciją bei išdėstymą.

Būtent, kad
OSB yra stabili, prie jos galima tvirtinti ir tolesnes apdailos medžiagas, yra
pranašesnė už gibsus ar kitas medžiagas.

Konstrukcinė mediena yra apsaugota
nuo aplinkos, nėra tiesioginio kontakto su oru (tuo yra apsaugota nuo gaisro), iš visų
pusių apsupta akmens vata, ar kitomis apšiltinimo medžiagomis, taip pat dviem
sluoksniais gibso plokštės iš vidaus, todėl apie visokius cheminių medžiagų
skleidimus, čia nėra net kalbos.

Jei norisi gyventi tik itin natūraliai,
suderinkite tai su savo architektu, - mes statome taip, kad nebūtų problemų su pastato
pridavimu eksploatacijai pagal dokumentaciją, o ne taip, kaip kažkas matė kažkur
Norvegijoje.
karkas 2015-04-10 16:31
IP: 94.246.42.83
Nu jo kai OSB karkasa apkalineji tai todel ir reikia impregnuotos medienos... kitaip nei
garantinio neatlaiklys...
Savininkas: karkasinis_namas@yahoo.com 2015-04-10 21:34
IP: 78.60.215.193
Taip, mes siūlome karkasą apkalti OSB, dėl pastato tvirtumo.
Jei galvojate, kad toks
pasirinkimas netinkamas, bandykite tuo įtikinti bent 100 milijonų Šiaurės Amerikos
gyventojų, gyvenančių būtent tokiuose namuose, ir būtent tokios technologijos
besilaikant. Namo ilgaamžiškumas apie 100 metų.
Amerikoje teko statyti priestatus ir
senesniems namams.
Todėl, taip, apkalame OSB, ir nesibaiminame dėl garantinio laiko,
kaip tik dėl to ir esame ramūs.
Tomas 2015-04-13 22:28
IP: 84.240.53.39
Sveiki, ar jus apsiimate statyti is uzsakovo medziagu? Reiktu pastatyt pastateli 6x8m.
Turiu nuo seniau lentu 38x150 ir 50x200 ar tokios tiktu? Ir kiek mazdaug kainuotu jei su
jusu medziagom?
karkas 2015-04-13 23:47
IP: 94.246.42.83
O ant stogo OSB kai apkalat iskart galma det stogo danga?
Savininkas: karkasinis_namas@yahoo.com 2015-04-14 07:37
IP: 78.60.215.193
Tomai, taip, žinoma mes statome ir su užsakovo medžiagomis, bet pateikiame medienos
sąrašą, kuris būtinas ir ekonomiškas pagal projektą. 50x200 mediena tiks. Karkasams
mes naudojame šiuos keturis medienos profilius: 50x100, 50x150, 50x200 ir 50x250.
Ir
dar metalinės tvirtinimo detalės.
Todėl 50x200 pilnai tiktų, galima jas panaudoti,
jei jau turite. Atsiūskite, prašom, brėžinį ar tiesiog eskizą į emailą:
karkasinis_namas@yahoo.com ir paskaičiuosime kokios medienos dar reikia, ką galima
panaudoti, ir kiek kainuos.
Savininkas: karkasinis_namas@yahoo.com 2015-04-14 07:46
IP: 78.60.215.193
Karkas, taip, galima ir reikia dėti stogo dangą (nelaukiant kritulių), kuri numatyta
pagal projektą.
Bituminės čerpeles be OSB ar kitų plokščių dangos nelabai ir
suinstaliuoti eitų.
Pagal projektą kartas nėra ir OSB numatyta, pvz su molinėmis
čerpėmis.
O jei projekte nėra apibrėžta, ar tai tėra rekonstrukcija, ar pastatas
iki 80 m2, kuriam neprivalomas patvirtintas projektas, pagal situaciją mes rekomenduojame
OSB plokštes.
karkas 2015-04-14 19:16
IP: 94.246.42.83
Tai taip gaunasi, kad kad iškart ant gegniu OSB ir bituminė čerpe, tarp gegniu
apšildymo sluoksnis, o paskui garo izolecinė plevelė ir .t.t.?
Savininkas: karkasinis_namas@yahoo.com 2015-04-15 07:41
IP: 78.60.215.193
Taip, tik dar su bituminėm čerpelėm ant OSB klojami hidroizoliaciniai paklotai,
priklausomai nuo čerpelių gamintojo rekomendacijų ir stogo pasvirimo kampo. O per visą
kraigą, tai yra viršuje dvišlaitės dalies, instaliuojama ventiliacinė sistema,
drėgmei iš konstrukcijos pašalinti.
karkas 2015-04-15 18:36
IP: 94.246.42.83
Tai iš stogo konstrukcijos drėgmė turi pasisalinti, o iš sienu konstrukcijos nereikia?
Ar kaip čia pagal jus gaunasi?
Savininkas: karkasinis_namas@yahoo.com 2015-04-16 22:53
IP: 78.60.215.193
Pagal mus, ir pagal pastatą projektuojančius architektus, konstrukcinė drėgmė
turi
pasišalinti, tiek per sienas, tiek per stogą.
Ir kodėl jūs teigiate, kad
iš sienų nepasišalina drėgmė,- ar tik dėl to, kad nematote išorėje norvegiško
gipso, kuris plačiai paplitęs Norvegijoje?
Pastatas suprojektuotas naudojant OSB
plokštę,
o drėgmei pašalinti yra aptraukiamas Tyvek difuzine plėvele.
Visi
technologiniai sprendimai apsaugoti pastatą nuo drėgmės, kondensato yra numatyti,
įdiegiami, ir jau yra patikrinti laiko, bei kitų šalių praktika.
karkas 2015-04-17 19:32
IP: 94.246.42.83
Tai jei jus apkalat karkasa osb, kaip per ji pasisalina dregme? Jei jus ant osb kalat
difuzine plevele, kam ji ten reikalinga?
Savininkas: karkasinis_namas@yahoo.com 2015-04-19 17:44
IP: 78.60.215.193
Gal pradėkime nuo to, kad OSB yra medienos gaminys ir per jį, kaip ir per medieną,
konstrukcinė drėgmė pasišalina. Ir difuzinė plėvelė reikalinga, kad drėgmė
išeitų ir neateitų iš išorės. Difuzinei plėvelei oro sluoksnis, kad ji plevėsuotų
nereikalingas.
O dabar apie skaičius: taip gipsas geriau išleidžia garą, bet OSB
laidumo pilnai užtenka (pagal statybinio techninio reglamento STR 2.01.03:2009
galiojančias vertes).
Statant pastatą per savaitę ar dvi pasitaiko krituliai,
lietus,- patys suprantate jų poveikį gipsui ir OSB, kol konstrukcija yra neuždengta ir
tik montuojama. Po įmanomo lietaus gipso plokštės mechaninės savybės pasikeistų
žymiai daugiau, nei OSB. OSB pasirinktas dėl pastato sutvirtinimo.
Jei turite
patvirtintus brėžinius, su gipso plokštėmis, su medžio plaušo plokšte, ar tiesiog
su šaliuote, viskas tvarkoje, mes karkasą surenkame pagal pateiktą dokumentaciją; jei
be jos, tai siūlome OSB, dėl pastato tvirtumo.
karkas 2015-04-19 23:20
IP: 94.246.42.83
Galma det ir osb tik reikia zinot, kur ir kaip ja galma ir det... O jei jus ant osb dedat
difuzine plevele, tai cia panasiai kaip ant guminiu batu kojines apsimaut... ir sakyt kad
koja kvepuoja... sekmes statybose.,..
Savininkas: karkasinis_namas@yahoo.com 2015-04-22 07:35
IP: 78.60.215.193
Gerbiamas Karkai, nereikia čia mistifikuoti, „OSB nededa“, „jei deda, tai tik
išrinktieji žino kur deda“.
Ir nepainiokite tiesioginio oro srauto nuo drėgmės
judėjimo.
Jei jūs statote namus Norvegijoje, visgi pripažinkite, kad egzistuoja ir
kitos technologijos negu norvegiški karkasai su norvegiškų gamintojų ir tiekėjų
medžiagomis.
Teks pasikartoti, kad bent šimtas milijonų šiaurės Amerikos
gyventojų gyvena namuose pagal tokią karkasinių namų technologija, kurią naudojame
ir mes, ir beje visiškai nesiskundžia, kad pas juos nėra norvegiško gipso.
Karkas 2015-04-24 21:02
IP: 94.246.42.83
As niekada nesakiau kar reikia det gipsa kaip Norvegijoje.
Savininkas: karkasinis_namas@yahoo.com 2015-05-12 22:03
IP: 78.60.215.193
Paprastai Norvegijoje naudojamas priešvėjinis gipsas, dėl to kai kurie Norvegijos
pastatų statytojai kitų medžiagų net neįsivaizduoja.
Mes statome pagal
brėžinius.
Jei jų nėra, ar patvirtini brėžiniai nebūtini, mes rekomenduojame
naudoti OSB, pastato sutvirtinimui.
Jei yra, darome pagal esamus brėžinius.
statytojas 2015-05-20 22:32
IP: 78.61.18.124
Osb netinka visiskai nes ji nelaidi orui.Del kondensato .
Savininkas: karkasinis_namas@yahoo.com 2015-05-23 13:33
IP: 78.60.215.193
Nelaidi orui? Nekonkretu.
Taip, OSB neperpučiama vėjo, ko ir siekiama, bet per ją
gali pasišalinti vandens garai.
Jei kažkam OSB netinka,- suderinkite su savo
architektais, kad jie atsižvelgtų į Jūsų poreikius ir nusistatymus, ir naudotų kitas
medžiagas.
Mes patys siūlome naudoti OSB, kad papildomai sustiprinti pastatą. OSB
plokštė yra garui laidi, mažiau laidi nei medis, bet kaip medienos gaminys yra
laidi.
Kad nepatektų drėgmė į konstrukcijas pastato eksploatavimo metu, siūloma
iš vidaus dėti garo plėvelę. Iš išorės instaliuojama difuzinė plėvelė, kad esami
vandens garai galėtų išeiti, o iš išorės nepatektų.
Po šių technologinių
sprendimų nurodykite, iš kur konstrukcijose gali būti drėgmė, ir kodėl dar gali OSB
neįtikti?
Bei palyginkite OSB mechanines savybes su kitomis medžiagomis,
įvertinkite kainą, ir su šia informacija pasitarkite su specialistais: architektais,
konstruktoriais ir technologais.
hm 2015-07-14 21:53
IP: 78.56.20.36
OSB yra nuodingas. kiek girdėjau apie metus laiko turi "pagaruot" atviroje
erdvėje.
Savininkas: karkasinis_namas@yahoo.com 2015-07-14 22:21
IP: 78.60.215.193
O gal su nauja mašina sumaišėte?
Nes mano kaimynas girdėjo, kad nusipirkus naują
mašiną reikia ją užvaryti ant kalno ir atidaryti dureles ir palaikyti 3 metus, kad
išsigaruotų keisti kvapai.

Ne, gal nejuokaukim taip stipriai, viskas tvarkoje,
jei Jums asmeniškai netinka OSB, kaip statybinė plokštė, pasirinkite kitą,
suderinkite su architektu, konstruktoriumi, projektuotoju, technologu, bei tiekėju.

Mes specializuojamės karkasinių pastatų statyboje, ir laisvai galime perduoti tik
karkasą, be jokių plokščių apkalimo.
Bet teigti, kad patikrintos praktikoje
statybinės medžiagos nuodingos, - tai kiek lengvabūdiška, nebent šiaip juokaujate :)
hm 2015-07-15 21:36
IP: 78.56.20.36
nejuokauju. tiesiog domiuosi ir girdėjau tai ne iš draugo pardavinėjančio mašinas, o
iš technologo inžinieriaus atsakingo už valymo įrenginių stotis ir kt. panašaus
dydžio objektus (ne vaikų dydžio namelius statantis?)
Teko girdėti ką nors apie
formaldehidą? kuris išsiskiria iš osb, mdf ir pan. plokščių kambario temperatūroje?
Prieš pajuokiant reiktų iš pradžių pasidomėt... nes atrodote neprofesionaliai.
Savininkas: karkasinis_namas@yahoo.com 2015-07-16 07:29
IP: 78.60.215.193
Prašau supraskite tai ne kaip asmeninę pajuoką, o kaip atsakymo sarkazmą, nieko
asmeniško, bet Jūsų nurodytas šaltinis, su “ne vaikų dydžio” užmojais,
inžinierine ir moksline prasme tėra VBS (viena boba sakė). Čia vėl gi nėra nieko
asmeninio, nes tai yra liaudyje nusistovėjusi frazė, kas dėl VBS.
Norint tai
pakeisti, pasiūlykite savo kolegai iškelti šį klausimą į viešumą, o Amerikoje, iš
kur atsivežta ši technologija ir sėkmingai tebenaudojama milijonuose namų, gali
pradėti bylinėtis su gamintojais.
Prisiteistų milijonus, padarytumėte savo draugą
turtingą, vien pasiūlę, atskleisti tai, ko visuomenė, neva, nežino.
Ir atsargiai
su Jūsų pačių minėtu formaldehidu,- jį išskiria ir žmonės, vadinasi ir Jūs. Bet
tai nereiškia, kad dėl to reikia bijoti savo šešėlio.
Kas dėl medžiagų
palaikymo po įsigijimo metų metus, - atleiskite, bet tai vėl gi išlikusios tarybinės
klišės, kada statybos užsitęsdavo metų metus, ir galima buvo taip
eksperimentuoti.
Supraskite teisingai,- konstrukcinė mediena, ji ne smuikams skirta,
ir ilgai brandinti jos nereikia.
Nurodykite bent kelis gamintojus, kurie, įsigijus
jų statybines prekes, siūlytų nenaudoti virš 6 mėnesių.
Mes naudojame karkasinių
namų statymo technologija, kuri yra ekonomiška, ekologiška, ir laiko patikrinta,-
tokiuose namuose gyvena turtingiausių šalių žmonės jau šimtmečius ir nieko nežada
keisti.
dirbes 2015-08-29 19:31
IP: 88.89.164.174
OSB sukasi is karkaso vidines puses kad karkaso kubinguoti nereiketu. Po to klijuojama
paprasta siltnamine plevele or tada sukamas gipsas .
Savininkas: karkasinis_namas@yahoo.com 2015-08-30 19:12
IP: 78.60.215.193
Technologinių mazgų gali būti daug ir visokių. Jei tik projektas patvirtintas, mes
laikomės jo ir statome karkasus pagal brėžinius. Kartais būna modifikacijos iš
architekto pusės ar iš pačio užsakovo, suderintos ar nesuderintos su architektu,- čia
jau, kaip sakant, klientas visada teisus, jei tai nedaro įtakos pastato stabilumui,
tvirtumui, ilgaamžiškumui.
Mes rekomenduotume OSB kalti iš išorės, tai yra
užsidaryti visą pastatą ir jau visą šiltinimą, inžinierinius tinklus darytis iš
vidaus, nepriklausomai nuo klimato sąlygų.
Taip pat dėl statybinių medžiagų
saugumo: karkasas, stogo danga, apsauginė signalizacija prijungta prie tarnybos ir tada
tik langai, jei statybos vykdomos naujai suformuotame sklype.
Dalia 2015-10-11 13:49
IP: 109.79.156.50
Labai patiko komentarai man ačiu
"EKOWOOL" 2015-10-29 13:29
IP: 78.60.94.109
"EKOWOOL" ekovata apšildome karkasinius namus.Dirbame kokybiškai su nauja
vokiška įranga.
Vilnius tel. 8687 58575 www.ekowool.lt
konstruktorius 2015-12-03 20:56
IP: 82.140.158.133
Osb - tai gaminys kuris gaminamas is skiedru, o skiedros gamybos metu maisomos su klijais
atspariais dregmei. Jau vien is to galima spresti kad labai mazai laidi garui medziaga.

Medziagu technines charakteristikose nurodoma garu laidumo koeficientas Sd- kuris
nusako garu laiduma per medzaiga. Kuo mazesnis Sd tuo medziaga laidesne garui. Pvz.
Polieteleno Sd - 20m , Osb - nuo1,1m ik 0,5m , difuzines pleveles - 0,025 iki 0,015.
Praktiskai Osb nera kvepuojanti todel ja naudojant is isores didele tikimybe kad
susikaupes garas/dregme neissivedins/neisgaruos is konstrukcijos. Tai rodo skaiciai ir
paciu gamintoju pateikiamos charakteristikos
Žinokit kad neuztenka kartais vien
patirties statybose n metu, ir viska daryti vienaip ar kitaip kaip JAV daro ar Norvegija.
Statybos mokslas tam ir skirtas kad ji baige inzinieriai turi zinoti kur kokia medziaga
naudoti , o jei nezino tai paskaiciuoti pagal formules arba pasiziureti kur reikia ir
padaryti, ir uzsakovui ARGUMENTUOTAI atsakyti i jo pateikiamus klausimus, o ne "jie
taip daro , todel ir as darau"
Savininkas: karkasinis_namas@yahoo.com 2016-01-14 02:17
IP: 78.60.215.193
Gerbiamas Konstruktoriau (2015-12-03 20:56), - Jūsų pasiūlymas, tai kokią medžiagą
naudoti?
Arba bet kuris kitas, kuris kupinas pasiūlymų, kurių anksčiau nežinojo
konstruktoriai, technologai, architektai,- pasidalinkite patirtimi,- ką geriau naudoti,
arba ką galima naudoti karkasinių namų statyboje, ir kas geriau atitiktų
kainos/mechaninių savybių santykį.
Gal dar tuo pačiu nurodytumėte tokio kiekio
drėgmės šaltinį susidarantį 200 mm storyje (tūryje) užpildytų apšiltinimo
medžiaga, kuris negalėtų išgaruoti (laisvai pasišalinti) per difuzinę plėvelę ir
OSB, bet kažkokiu būdu sugebėtų „pragaruoti“ per plėvelę (min 200 mikronų),
kuri dedama iš vidinės namo sienos dalies, siekiant apsaugoti konstrukcijas nuo
drėgmės.
Neklaidinkite, prašau, žmonių, ir pats susipraskite, apie kokius
drėgmės kiekius mes kalbame.
Kita vertus, pasiūlykite tą medžiagą, kurią būtų
verta naudoti, paprašykite architekto, kad naudotų Jūsų pageidaujamą medžiagą, ir
konstruktorius pateiktų savo skaičiavimus, kad ji tinkama.
Mes statome pagal
brėžinius, kokius patvirtintus pateiksite, tokiais mes ir techninė priežiūra
remsimės.
Mazas konstruktorius 2016-02-09 11:11
IP: 78.60.213.69
Jus esate robotuku armija kurie kala vinis pagal projekta ir duodate garantija kad tie
vinys laikys, ir tai yra viskas :) o kad tas namas bus šaltas tai jums visiškai dzin,
nes tai jusu garantijos neliecia. Jei ir toliau propaguosite kad reikia is lauko kalti OSB
tai po 10 metu liksite be darbo, nes visi garsiai šauks kad karkasinis namas yra Š....
Is lauko apkalus OSB šiltinamajame sluoksnyje susidarys dregme, ir bus efektas toks pat
kaip ziema stoveti lauke su šlapiais kailiniais, ar bus šilta??? Dregmes šaltini
nuorodau: RASOS TAŠKAS!!! Musu ore yra dregmes (sočiai) ir prisiminus fizika, visi
puikiai zinom kas nutinka keiciantis temperaturoms, kai viduje +22 o lauke -10 ogi nutinka
taip: siltinamajame sluoksnyje del temperaturu skirtumo ir ore esancios dregmes
kondensuojasi dregme ir virsta rasos laseliais, o kadangi is lauko apkalta OSB kuri yra
LABAI LABAI mazai laidi orui, tai tie rasos laseliai neturi kur išsivedinti ir šlampa
namo kailiniai. Jei kas nors netikite tuo ka perskaitete susiraskite bet kuria rasos tasko
skaiciuokle ( rusiška, vokiška ) ir sudelioje sienos konstrukcija su OSB is lauko 100%
matysite rasos tasko susidaryma jusu sienos apšiltinime. Nieko neturiu pries OSB
kainos/mechaniniu savybiu atzvilgiu ji yra Fantastiška medziaga! Bet kaip matote reikia
gerai pagalvoti kur ja naudoti.
Savininkas: karkasinis_namas@yahoo.com 2016-02-11 00:51
IP: 78.60.215.193
Ne, Robotuku armija yra tie, kurie iš Norvegijos grįžta po dviejų mėnesių, ir sako,
kad viską statybose žino,- mūsų gi, komandos branduolį sudaro diplomuoti statybos
inžinieriai, ir mes važinėjame ir konsultuojame karkasuose, ką ir kaip reikia
perdarinėti ar papildomai pridėti po tokiu robotukų armijos, kurie daro, o nežino,
kodėl taip daro.
Ir mūsų pastatyti namai yra šilti ir tvirti, ir darbo dėl to
nesumažėja.
Jeigu Jūs konstruktorius, kaip ir dalis mūsų, tai turėtumėte
išmanyti ir technologiją, kaip instaliuojamos tos pačios OSB plokštės, kad dėl oro
temperatūros kaitų galimai susidariusi drėgmė galėtu pasišalinti, juk ir gamintojas
rekomenduoja, palikti 3-4 milimetrų tarpus tarp plokščių.
Apie šlapius kailinius
čia išvis pro šalį,- pasiskaičiuokite patys, apie kokius kiekius drėgmės mes
kalbame. Su skaičiavimais aš Jums padėsiu,- čia mazgas, su nebrangia akmens vata,
kuriame nesusidaro nė gramo kondensato prie didelių šalčių: -28
laipsnių.
http://issuu.com/karkasinis/docs/350_mm_akmens_vata
Kitas fragmentas,-
jei nekalate plokšte, turite pridėti kitokių tvirtinimo elementų,- tai yra pirmą
aukštą su antru sutvirtinti, užinkaruoti. Apie visą pastatą papildomai kalti
metalinėmis juostomis?
Dedant 3 žiedą su plokšte, ji paprastai apkabina abu
aukštus, tai sutvirtina pastatą, negu atskiri ruožai kiekvienam aukšte atskirai.
Neįvertinot, nesusimąstėt? Eksperimentuodami, Jūs norite vėl atrasti Ameriką, kam?
Tai jau atrasta ir tos konstrukcijos yra laiko patikrintos. Ir kur, bei kaip OSB plokštes
panaudoti, jau yra senai pagalvota.
Liuds 2016-03-05 23:03
IP: 188.69.210.6
Retai skaitau komentarus. Bet šioje "dvikovoje" kaip laimėtojo keliu
"karkasinis_namas" komentarų autoriaus ranką. Ramiai, šaltai ir
profesionaliai, bent jau man taip atrodė, atsišaudė.
Klaipedietis 2016-04-12 22:33
IP: 85.232.157.32
Maladec "karkasinis_namas", be isterijos atsake i visu gudriu statybininku
komentus....tas su masina ant kalno geriausias....
Karkas 2016-06-08 23:02
IP: 178.164.119.26
O Jūs 100% tikri, kad kai dedama kondensatinė plievelė nepadaroma nei viena skylutė?
Ar po to viska labai kruopščiai užklijuojat? Visas dezutes ir t.t?
Saulius 2016-06-11 13:16
IP: 93.93.60.12
Taip kainos ir nesupratau jusu.Kiek kainuos iki 80 m2 padaryti karkasa su stogu?Aciu.
Dainius 2016-08-25 07:35
IP: 69.133.192.9
Dar reikia darbuotoju?
Dainius 2016-08-25 07:40
IP: 69.133.192.9
Karkas, ziurint kuo prikali plevele.siap tai skylutes didesnes ar mazesnes visada yra.
Nekritiska
Dainius 2016-08-25 07:42
IP: 69.133.192.9
Mazas konstruktorius, jei neturi ka protingo pasakyt tai geriau patylek
Jūsų vardas
Komentaras:
El.paštas

Nusiųsk skelbimą draugui

Jūsų draugas gaus įdomaus ar aktualaus skelbimo nuorodą el. paštu arba SMS žinute
 
Jūsų el. paštas:
Draugo el. paštas:
Komentaras:
    

Informavimas apie netinkamą skelbimą

Skelbiu.lt administracija gaus pranešimą apie netinkamo turinio skelbimą
Priežastis
Jūsų komentaras

Redaguoti skelbimą

Jei nori redaguoti skelbimą, prisijunk prie šio skelbimo vartotojo paskyros.
Prisijungimo vardas:
Slaptažodis:
Pamiršote prisijungimus?

Jei nori redaguoti skelbimą, prisijunk prie šio skelbimo vartotojo paskyros.
Prisijungimo vardas:
Slaptažodis:
Pamiršote prisijungimus?