Fizikos Korepetitorius
Sveiki! Esu Eimantas - fizikos laureatas, kūrybiškas ir empatiškas korepetitorius.
KOMPETENCIJOS:
Pasiekimai:
- 1 vieta Respublikinėje Fizikos Olimpiadoje 12-ųjų klasių grupėje
- 3 vieta Respublikinėje Fizikos Olimpiadoje 11-ųjų klasių grupėje
- 3 vieta Respublikinėje Fizikos Olimpiadoje 9-ųjų klasių grupėje
- 3 vieta Lietuvos Mokinių Fizikos Čempionate 12-ųjų klasių grupėje
- 2 vieta Lietuvos Mokinių Fizikos Čempionate 11-ųjų klasių grupėje
- 1 vieta Lietuvos Mokinių Fizikos Čempionate 10-ųjų klasių grupėje
- Brandos egzaminų rezultatai - Lietuvių k. 100, Matematika 100, Anglų k. 96, Fizika 94
- Stojamasis balas į universitetą - 11.14 iš 10
Išsilavinimas:
- Papildomo Ugdymo Mokykla "Fotonas"
- Papildomo Ugdymo Mokykla "Nacionalinė Moksleivių Akademija"
- Itin Gabių Mokinių Mokykla "Fizikos Olimpas"
- Plungės "Ryto" pagrindinė m-kla, su pagyrimu
- Plungės "Saulės" gimnazija, su pagyrimu
- Vilniaus Universitetas, Kompiuterinė Fizika ir Modeliavimas
Patirtis:
- mokyti kitus pradėjau būdamas dar 8 klasėje
- dar būdamas mokykloje pavaduodavau mokytojus vesdamas pamokas savo bendraamžiams
- rimtai mokymu užsiimu nuo 11 klasės
- 7 metų patirtis
- iš viso teko paruošti virš 250 moksleivių bei studentų
- teko bendradarbiauti su leidykla "Šviesa", Vilniaus Inžinerijos licėjumi, Karalienės Mortos mokykla
MANO SĖKMĖS FAKTORIUS:
Mokymas yra daugialypis reiškinys, kur neužtenka pateikti atsakymo ir tuos, kurie jo nesupranta, pažymėti kaip nepažangius. Priežastis, kodėl mokinys nesuprato, išskiriu į keturias grupes:
1. REIŠKINYS: Dažnai mokinio balas krenta dėl to, jog reiškinys, kurį jis turėtų suprasti, yra šaltas terminas, neturintis jokio ryšio su jo aplinka. Mokydamas kuriu ryškias asociacijas su fizikiniais reiškiniais. (Pvz. elektros srovės stipris yra tas pats, kas per sekundę pro vamzdį pratekančio vandens kiekis).
2. UŽDAVINYS: Mano mokymas yra unikalus tuo, jog uždavinio sprendimui mokiniui yra siūloma triju žingsniu sistema. Tuomet prasideda tikrasis progresas - įvardijus tikslią uždavinio vietą, kurioje yra užstringama, įdiegiame ilgalaikį suvokimą, kaip ši kliūtis yra įveikiama.
3. MOTYVACIJA: Pirmi du žingsniai yra pagrindai, kurių užtenka 8 iš 10 mokinių. Kitiems dviem reikalinga ir gilesnė pagalba. Kai kurie mokiniai mieliau praleistų mokymosi laiką žaisdami ar tinginiaudami. Nes visgi kas iš to, kad Omo dėsnį mokėsiu? Tuomet dedame knygas į šalį ir atvirai pasikalbame, siekdami atrasti tikrą, iš vidaus atsiradusį ir jaudinantį tikslą.
4. ID: Įdiegus į mokymą pirmus tris žingsnius, 19 iš 20 mokinių švytės, su džiaugsmu lauks pamokos ir dramblio žingsniu jie tobulės. Tačiau begalinis užsispyrimas ir noras padėti privertė mane ieškoti būdų, kaip išmokyti ir tą likusį vieną. Tai yra 1,5 - 2 valandas trunkanti Anthony Robbins sukurta prasiveržimo sesija, kurioje yra siekiama atrasti ir pašalinti tikrasias priežastis, stabdančias nuo tobulėjimo.
Šią pilnavertiško suvokimo sistemą sukūriau siekdamas atnešti šviežio oro gūsį į mokymą bei vaikų savimonės formavimą. Šiuo metu dirbu ties tuo, kad ši sistema pasiektų ir mokyklas, tačiau iki tol - maloniai kviečiu asmeniškai pajausti stebuklą, kurį vadiname pamoka.
Eimantas, 860221744, eimantas.bekeza@gmail.com
KAINA:
*Individuali pamoka 20 eu (1h)
*Grupinė pamoka po 2 moksleivius 20 eu (1.5h) (rekomenduojama 12-tokams)
Vilnius, O. Milašiaus g. 5
Kontaktai: Eimantas, 860221744, eimantas.bekeza@gmail.com
fizikos kursai / fizika papildomai / privatus mokytojas / fizika Vilniuje