X
Dėl geresnės Skelbiu.lt paslaugų kokybės naudojame slapukus (angl. cookies).
Naršydami toliau, patvirtinate, kad sutinkate su slapukais. Tai bet kada galėsite atšaukti, pakeisdami nustatymus. Skelbiu.lt slapukų politika.
 
ID: 32690875
Redaguoti
Rodytas/Skaitytas:
92 002_ / 849
Populiarumas:
0.92 %
Atnaujintas sausio 10 d.
Įsimintas : 3
DĖMESIO! Skelbimo nr. 32690875 galiojimo laikas pasibaigęs. Panašių skelbimų galite rasti kategorijoje Buhalteriai.

Skubiai ieškome vyr. buhalterės

Darbo pobūdis
- Kasdienis įmonės buhalterinės apskaitos tvarkymas
- Privalomų finansinės atskaitomybės dokumentų rengimas bei teikimas valstybinėms institucijoms
- Kitų finansinių dokumentų ir ataskaitų rengimas bei teikimas įmonės vadovams
- Efektyvaus finansinių dokumentų valdymo užtikrinimas
- Su darbo santykiais susijusių dokumentų valdymas bei finansinių įsipareigojimų darbuotojams vykdymas
- Nuolatinė įmonės finansinių operacijų kontrolė
- Įmonės vadovo ir darbuotojų konsultavimas finansiniais ir mokestiniais klausimais.

Reikalavimai
- Aukštasis išsilavinimas (apskaitos, finansų, ekonomikos srityje)
- 5 metų buhalterio darbo patirtis būtų privalumas
- Patirtis dirbant su buhalterinėmis apskaitos programomis
- Puikūs darbo su MS Office (MS Word, MS Excel) programomis įgūdžiai
- Organizuotumas bei efektyvaus darbo planavimo įgūdžiai
- Atsakingumas, kruopštumas, analitinis mąstymas, komunikabilumas.

Mes jums siūlome:
- Nuolatinį profesinį bei asmeninį tobulėjimą
- Darbo patirtį bei kompetencijas atitinkantį konkurencingą atlyginimą.
- Darbą patikimoje įmonės atstovybėje
- Laiku mokamą darbo užmokestį
- Darbo priemonių užtikrinimą

UAB „Girilis" – daugiau nei 20 metų rinkoje veikianti autodetalių, tepalų ir chemijos produktų srityje. Esame įgalioti oficialūs atstovai Lietuvoje daugelio garsiausių Europos atsarginių dalių produkcijos gamintojų.

Rašykite e-paštu: info@bcservisas.lt arba skambinkite tel. 8646-61555
Įmonės pavadinimas:
UAB Girilis
Kaina: 0.00
Kontaktai
Pardavėjo kontaktiniai duomenys nėra rodomi, nes skelbimas nebegalioja. Panašių skelbimų galite rasti kategorijoje Buhalteriai.
Panašūs skelbimai
JUNIOR OPERATIONS OFFICER (FINANCIAL SERVICES)
You have an ambition to start your career in a bank? Let’s make a first step to your success in banking industry. We want you to succeed in your first role in Danske Bank. That’s why we guarantee inspiring leaders, supportive team and dedicated mentors to have best experience during the first few months of work! You would join one of the teams, which is responsible for administrative processes and back-office tasks. Due to global organizational setup, your role will require collaboration with your colleagues locally and in other parts of the world. But don’t worry! Together with your “buddy” / mentor and global team, you will learn required skills and competencies. Main responsibilities in this role • Back-office (computer-related) administrative tasks (data entry, administration and preparation of various bank documents, etc.) • Work on process improvements and innovation • Collaboration with your team and contribution to the overall result Įmonė siūlo: • A growing, international company which concentrates on innovative business facing solutions • Leaders who inspire you to succeed and dedicated mentor for first months in your new role • An excellent place to grow your career and develop competences A collaborative Scandinavian culture APPLY NOW! LET US BE YOUR BEST EXPERIENCE! https://www.youtube.com/watch?v=SgSG0qHkq7g
PEOPLE DATA CONTROLLER
• Handling COWI group Employees metrics; • Prepare internal and external Master Data reports; • Ensure robust, timely and accurate reporting to the stakeholders; • Assist in handling complex analytical tasks and routine data deliveries; • Participate in process optimizations initiatives in relation to Master Data processes; • Daily communication with global COWI Master Data & Compensation team in Denmark, close cooperation with accounting and salary departments; • Ad hoc queries; • Ensuring that COWI Group's policies and procedures are followed. Įmonė siūlo: • We offer an exciting job in COWI where we place emphasis on personal commitment, responsibility, and independence in everything we do; • We offer you high-performance and international environment with colleagues around the world; • You will be part of an open and informal working environment within an international team where your opinion counts; • We offer ability to work in a successful and constantly growing company; • We offer you great opportunities for personal and professional development in a global company.
Buhalteris (-ė)
- Atsargų apskaita: pirkimo dokumentų apskaita, atsargų nurašymas, perkainavimas; - Ataskaitų rengimas; - Atsargų likučių kontrolė ir analizė; - Projektų apskaita; - Kitos tiesioginio vadovo užduotys. Įmonė siūlo: - Darbą gilias tradicijas turinčioje įmonėje; - Kvalifikacijos kėlimo kursus; - Draugišką kolektyvą ir malonią darbo aplinką; - Profesinio augimo ir tobulėjimo galimybes.
Apskaitininkė
Transporto Įmonė ieško apskaitininkės. Darbo pobūdis - pirminis buhalterinės apskaitos tvarkymas, apskaitos dokumentų pateikimas, bankinių operacijų tvarkymas. Raštvedybos tvarkymas. Reikalavimai: darbo kompiuteriu įgūdžiai raštvedybos žinios Išsilavinimas - Aukštesnysis Anglų kalba - pradedantis vartotojas Įmonės adresas - Eišiškių pl 28, Naujininkai, Vilnius tel 869835323 Jūratė info@vestroidas.lt

Nusiųsk skelbimą draugui

Jūsų draugas gaus įdomaus ar aktualaus skelbimo nuorodą el. paštu arba SMS žinute
 
Jūsų el. paštas:
Draugo el. paštas:
Komentaras:
    

Informavimas apie netinkamą skelbimą

Skelbiu.lt administracija gaus pranešimą apie netinkamo turinio skelbimą
Priežastis
Jūsų komentaras